loading...
پایگاه طرفداران هازارد
رضا خلیجی بازدید : 41 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

هازارد تایید کرد که از شایعاتی که در اطرافش به گوش می رسد، آگاه است اما تنها به بازی کردن تحت هدایت آقای خاص فکر می کند.

 

 

ادن آزارد، ستاره بلژیکی چلسی، احتمال جدایی اش از این باشگاه در ژانویه یا تابستان آینده را رد کرد و تاکید کرد که این چلسی، بهترین باشگاه برای ادامه پیشرفتش محسوب می شود.

مورینیو به تازگی آزارد که در نیم فصل، با رکورد گلزنی اش در سراسر فصل گذشته برابری کرده بود، مورد تحسین قرار داد.

آزارد تایید کرد که از شایعاتی که در اطرافش به گوش می رسد، آگاه است اما تنها به بازی کردن تحت هدایت آقای خاص فکر می کند.  

او به تله فوت گفت:" من واقعا می دانم که باید چکاری انجام بدهم. باید ثبات داشته باشم و گل بزنم. این کاری است که اکنون انجام می دهم و خیلی از آن راضی هستم.

مورینیو یک جنبه پدرانه دارد. او راهنمایی های هوشمندانه ای می کند و به ما اشتیاق پیشرفت کردن می دهد.

در هر بازار نقل و انتقالات، خیلی ها می گویند که من چلسی را ترک می کند. معمولا صحبت از پاری سن ژرمن است. پی اس جی باشگاه بزرگی است اما من چلسی را دوست دارم و هیچ شانسی برای جدایی از این باشگاه در ژانویه یا تابستان نیست.

چلسی بهترین جا برای پیشرفت من است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    گلزنان پرتر
    بازیکن هاگلهاپنالتی
    ادن هازارد122
    اسکار90
    تورس80
    لمپارد51
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 1,809
  • بازی بعدی

          vs    
    استوک سیتی مقابل چلسی
    یک شنبه :6 بهمن ماه 1392
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه استمفوردبریج