loading...
پایگاه طرفداران هازارد
رضا خلیجی بازدید : 28 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

خوزه مورینیو آماده است که صدمین پیروزی خود را در لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد تجربه کند. آبی ها یک شنبه شب ساعت 19:30 باید به مصاف منچستر یونایتدی بروند که در این فصل وضعیت چندان خوبی ندارد.

 

 

مورینیو در کنفرانس خبری امروز بعد از ظهر خود به خبرنگاران گفت: "برنامه بازی (نشریه ای که پیش از بازی منتشر می شود و به هواداران اراده می گردد) را بخوانید. با گفتن این که ما مقابل تیمی که 11 امتیاز از صدر فاصله دارد بازی نمی کنیم، ما مقابل قهرمانان بازی می کنیم، مقابل منچستر یونایتد، صحبت هایم را شروع کردم."

"من اینگونه نوشته هایم را در برنامه بازی شروع کردیم و دقیقا همین حس را دارم. مدت زیادیست که در فوتبال هستم، صدها دربی و بازی های کلاسیک داشته ام، مقابل تیم های بزرگ بازی داشته ام، به خاطر همین تجربه ام این را می گوید. در اکثر موارد تیمی که وضعیت سخت تری دارد، در بازی قوی تر نشان می دهد، به همین خاطر این بازی را واقعا خطرناک می دانم."

"اگر بتوانم به 100 پیروزی با چلسی در لیگ برتر برسم، بهتر است که در همین بازی بعدی رقم بخورد تا این که در بازی خارج از خانه. صدمین پیروزی من با چلسی رقم خواهد خورد، مقابل یونایتد؟ وستهم؟ بعدا؟ نمی دانم، فقط می دانم که از راه می رسد."

"ما تلاش می کنیم که مقابل منچستر یونایتد به این عدد برسیم، چون حالا 2 بازی پشت سر هم در خانه داریم، قبلش هم دو بازی خارج از خانه داشته ایم و تلاش می کنیم که در این دو بازی خانگی هر 6 امتیاز را بگیریم."

"اگر به جدول نگاه کنید، ارسنال و منچستر سیتی دو تیم برتر هستند. سیتی بازیکنان متفاوتی دارد، ولی ما خیلی دور نیستیم. لیورپول شانس فوق العاده ای دارد، این حقیقت که آن ها در اروپا بازی نمی کنند چیز منحصر به فردیست."

"یونایتد 11 امتیاز از صدر فاصله دارد که خیلی است، ولی من باور دارم که آن ها خود را بالا می کشند. با توجه به لیگی که در حال حاضر داریم، به نظرم هدف اول تیم های بزرگ قرار گرفتن میان 4 تیم برتر خواهد بود و دسترسی به این مهم سخت است."

"خوشحالم که ماتیچ حالا آمده، چون 6 یا 7 ماه وقت دارد، پس در آغاز فصل بعد تازه کارش شروع نمی شود. او در این لحظات تغییر و تحول با تیم خواهد بود، او در لحظات شکل گیری تیمی که برای سال خیلی خیلی زیاد می خواهیم با ما خواهد بود."

"خوشحالم که در این مقطع به تیم اضافه شد، نه به خاطر این که به شدت به او نیاز داشتیم، چون تیم ما تعادل خوبی دارد. بلکه به خاطر آینده نگری و آنالیزی که از تیم کرده ایم خوشحالم که حالا ماتیچ را داریم. مشخصات او به عنوان یک بازیکن پرفکت است."

"کوین دی بروین احتمال رفتنش خیلی زیاد است. هنوز همه چیز تمام نشده، ولی در واقع تمام شده است. همینطور تصمیم گرفتیم که رایان برتراند ادامه فصل را قرضی در استون ویلا سپری کند."

"او بازیکن خوبیست، جوان است و نیاز به بازی کردن دارد. در حال حاضر گزینه های من برای پست دفاع چپ کول و آزپیلیکوئتا هستند، پس برای رایان احساس کردیم که یک انتقال قرضی نیاز است و او هم کاملا موافق بود، او نیاز به بازی کردن دارد، پس تا پایان فصل راهی استون ویلا شد."

"در مورد جان تری اعداد و ارقام همه چیز را می گویند. او در تک تک دقایق لیگ برتر بازی کرده، در تک تک دقایق همه بازی ها حضور داشته. عملکرد های خوبی داشته، مصدوم نشده، محروم نشده، پس فصل فوق العاده ای دارد."

"او اینقدر خوب بوده که به راحتی مقابل منچستر یونایتد فیکس باشد، بزرگ ترین بازی ممکن همین بازی است. او بازی را آغاز می کند و کاپیتان خواهد بود، پس همین همه چیز را در مورد شیوه بازی کردن جان تری نشان می دهد. نشان می دهد که چگونه جنگیده که جایگاهش را نگه دارد و نشان می دهد که شایسته دریافت پیشنهاد برای تمدید قراردادش می باشد. همه چیز به طور طبیعی می آید، بدون هیچ تیتری و بدون هیچ فشاری جان تری به اینجا رسید. به طور طبیعی جان تری قراردادش تمدید می شود."

مویس تایید کرد که رونی و ون پرسی نمی توانند مقابل چلسی بازی کنند، با این حال مورینیو عنوان کرد: "ترجیح می دادم که بازی کنند. بهترین چیز بازی کردن مقابل بهترین بازیکنان با بیشترین درصد آمادگیشان می باشد. وقتی در الدترافورد بازی داشتیم این کار را کردیم، آن ها رونی و ون پرسی را با همدیگر بازی دادند و این بهترین چیز برای ما و خود بازی بود. برای ما وقتی که این بازیکنان باشند تمرکز، انسجام و انگیزه بیشتر می شود، پس امیدوارم که بازی کنند."

"فکر نمی کنم دلیلی برای ابراز همدردی با دیوید مویس وجود داشته باشد، او شغل فوق العاده ای دارد و جای پایش محکم است. باشگاه اعتمادی باور نکردنی به او دارد که به عنوان جانشین سرالکس انتخابش کرده است."

"منچستر باشگاهیست که فرهنگ فوق العاده ای دارد، آن ها به ثبات و قدرت مربی باور دارند. آن ها بر حمایت از مربی تاکید دارند، فکر نمی کنم هیچ دردسری برای دیوید وجود داشته باشد. به نظرم حداقل 3، 4 یا 5 سال وقت دارد که تیمی بسازد و موفق شود."

"فرانک لمپارد این هفته با تیم تمرین کرده است. برانیسلاو ایونویچ هنوز یک جلسه تمرینی هم بعد از مصدومیتش نداشته است. امروز تمرین کند، ولی معتقد نیستیم که بتواند بازی کند، ولی فکر کنم لمپارد بتواند. ماتیچ فیکس بازی نمی کند، من باید به بقیه بازیکنانم که عالی کار می کنند احترام نشان دهم. فکر نکنم بازی دادن به یک بازیکن جدید بلافاصله بعد از به خدمت گرفتنش پیام درستی داشته باشد، پس او را از اول بازی نمی دهم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    گلزنان پرتر
    بازیکن هاگلهاپنالتی
    ادن هازارد122
    اسکار90
    تورس80
    لمپارد51
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 1,818
  • بازی بعدی

          vs    
    استوک سیتی مقابل چلسی
    یک شنبه :6 بهمن ماه 1392
    ساعت : 30 : 17
    ورزشگاه استمفوردبریج